dilluns, 29 d’octubre del 2012

Curs Catifa ganxet XL

Avui us presento un projecte que em fa molta il·lusió: NYONYO.

Volem compartir amb tu la filosofia del "fes-ho tu mateix" dintre del món del craft i conjuntament fer projectes propis.

Tot allò que dius quan veus alguna cosa que t'encanta; "Oh! Això ho puc fer jo!", "Tinc a casa un tros de roba, puc comprar un tros de corda i només cal que m'ho posi a fer!". Però, no trobes mai el moment?

(Jo sóc una d'aquestes!!!)

Doncs vine al NYONYO els dissabtes amb nosaltres i ho farem possible!


Doncs atenció... M'han proposat de fer el primer curs!!! Aquest projecte es dur a terme a Reus! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Farem una catifa de ganxet XL amb "trapillo" com aquesta.



Només necessiteu tenir moltes ganes de passar una estona agradable, de conèixer gent i de treballar de valent per fer aquesta catifa!

Animeu-vos que les noies de NYONYO ens tractaran superbé! :P

Per més informació, d'aquest curs i d'altres molt guais, entreu a NYONYO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada